Продаж квитків через месенджери почала Укрзалізниця

У середу, 15 грудня, Укрзалізниця розпочала продаж квитків на потяги через Facebook Messenger та Apple Messages для бізнесу. Про це повідомляє пресслужба УЗ.

“АТ “Укрзалізниця” запустило свій офіційний чат-бот для продажу квитків та надсилання сповіщень про рейс в Apple Messages для бізнесу та Facebook Messenger – на додачу до запущених раніше Viber та Telegram”, – йдеться в повідомленні.

Чат-бот відкривається безпосередньо з головної сторінки Укрзалізниці.

За допомогою Apple Messages для бізнесу та Facebook Messenger пасажири Укрзалізниці можуть купувати квитки на всі поїзди далекого сполучення та швидкісні поїзди Інтерсіті+, повертати раніше придбані квитки, дивитися розклад рейсів та онлайн-табло станцій, а також перевіряти, до якої платформи прибуває потяг.

Крім цього, придбані в офіційному чат-боті квитки можна додавати до гаманців Apple Wallet та Google Pay.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *