Стрімінговий гігант Netflix запустив власний медіаресурс Tudum, на якому будуть розміщуватися найсвіжіші новини, актуальні дати виходу нових фільмів та серіалів, а також ексклюзивний додатковий контент про популярні шоу платформи.
“Коли мені було 12 років і моя сім’я переїхала з Гани у Колорадо-Спрінгс, я стала одержима поп-культурою. Я не думала, що відрізняюсь від інших дітей, але вони так думали. І поп-культура допомогла мені зблизитись з ними. У 90-ті роки частиною поп-культури були Джон Елвей, “Денвер Бронкос”, освітлені джинси, а також музиканти Пола Абдул та Тупак. Тепер Netflix – це частина культурного духу часу, і я рада, що у своїй роботі можу підтримувати стосунки з фанатами по всьому світу через їхні улюблені фільми та серіали”, – прокоментувала запуск сервісу директорка з маркетингу Netflix Бозома Сент Джон.
Компанія позиціонує Tudum, як “місце, в якому можна дізнатися більше про улюблені шоу”. Користувачі Netfix знайдуть на ресурсі ексклюзивні інтерв’ю з зірками оригінальних шоу, інсайди зі знімальних майданчиків, дізнаються більше про улюблених акторів та першими почують про прем’єри та нові проекти.
З Tudum можна буде взаємодіяти зі свого акаунта Netflix – вся стрічка новин буде будуватися відповідно до уподобань користувача на основному сервісі. Tudum вже доступний у всьому світі, але поки що можна скористатися тільки версією англійською мовою.